آجرهای نسوز مناسب برای نمای ساختمان های مسکونی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 25 تير 1396
بازدید : 183
نویسنده : omid

به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

نماهای آپارتمان های مسکونی ممکن است به شیوه های مختلف و با استفاده از مواد متفاوت در شهرهای مختلف به کار گرفته شود. یکی از نماهای ساختمانی که در آپارتمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد نمای آجری می باشد.

در ساخت بسیاری از آپارتمان های مسکونی از آجرهای سه سانتی که جنس نسوزی دارند در نمای ساختمان های مسکونی نوساز استفاده می شود. استفاده از نمای آجری زیبایی و سادگی را به همراه دارد.

استفاده از نمای آجری می تواند عایق خوبی برای جلوگیری از حرارت و هدر رفت انرژی باشد. استفاده از آجرهای نسوز در نمای ساختمان های مسکونی هزینه زیادی برای سازندگان نخواهد داشت.

در بسیاری از شهرها در نمای ساختمان های مسکونی استفاده از آجرهای سه سانتی نسوز به فراوانی دیده می شود. آجرهای سه سانتی نسوز از جمله نماهایی هستند که پر طرفدار است.

در بین نماهای مختلف ساختمان های مسکونی بیشترین کاربرد را در فضای خارجی ساختمان آجر و سنگ های با کیفیت دارند. استفاده از آجرهای نسوز دارای رنگی ثابت در برابر عوامل مختلف می باشند.

آجرهای نسوز برای استفاده در نماهای ساختمانی موجب افزایش سرعت کار می گردد. استفاده راحت از آجرهای نسوز در نمای آپارتمان های مسکونی سبب استفاده سازندگان و انبوه سازان در بیشتر آپارتمان های مسکونی شده است.

استفاده از آجر امروزه علاوه بر نمای خارجی ساختمان های مسکونی و خانه های ویلایی در دیوار داخلی آپارتمان های مسکونی نیز برای ایجاد فضایی زیبا و متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.

در بخش های مختلفی از آپارتمان های مسکونی که از طراحی دکوراسیون داخلی خاصی برخوردار می باشند معمولا در بخشی از دیوار نشیمن از آجرهای سه سانتی با رنگ های متفاوت برای ایجاد فضایی متنوع استفاده می کنند.

در بخش های داخلی ساختمان ها ی مسکونی معمولا از رنگ های روشن برای رنگ کردن آجر استفاده می شود. به طور کلی باید گفت آجر از جمله مصالح ساختمانی است که از دیرباز در ساختمان های مسکونی پرکاربرد می باشد.

کلمات کلیدی: طراحی دکوراسیون داخلی، استفاده از آجر نسوز در نمای ساختمان، نمای خارجی ساختمان های مسکونی، خانه های ویلایی، مصالح ساختمانی، جلوگیری از حرارت و هدر رفت انرژی




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com